2020. április 5.

ÉN ITTHONRÓL DOLGOZHATOK...

Én itthonról dolgozhatok. Nem kell egy gyárban odaállnom egy szalag mellé. Nem kell egész nap egy üzletben ülnöm egy pénztárgép mögött. Nem kell küldeményeket kézbesítsem. Nem kell bemennem a kórházba, talán éppen a koronavírustól megfertőzött emberek közé, hogy próbáljam szinte eszköztelenül menteni azokat, akiket lehet. Én itthon maradhatok.


Mit tehetek én? Nem vagyok orvos, sem boltos, sem postás, sem kamionos, sem ápoló, sem orvos. Azt megtehetem, hogy imádkozom azokért, akik velem ellentétbe nem tehetik meg azt, hogy otthonról dolgozzanak. Hálás lehet értük, hordozhatom őket. Tehetem azt, hogy bátorítom őket, ha kell vigasztalom.

Azt mondod kevés? Ha nem hiszel az őszinte imádság erejében, akkor igen, kevés. Csakhogy az imádságnak, pontosabban az imáidban megszólított Istennek olyan hatalma van, amit emberi ésszel alig vagyunk képesek felfogni! Az imádságot meghallgató Isten számára semmi sem lehetetlen!

Már csak az a kérdés, hogy hiszünk-e az imák erejében? Abban, hogy igenis így is ott állhatunk azok mögött és imádságainkkal támogathatjuk azokat, akik nem maradhatnak otthon.

0 megjegyzés: