2011. április 9.

"Mennyei hangok" - Celtic Woman

Az interneten barangolva találtam rá a "Celtic Woman" nevű énekegyüttesre. Megnéztem néhány videójukat, és igazán lenyűgözött tehetségük, és gyönyörű hangjuk. Utánuk olvastam, és megtudtam róluk, hogy a többszörös platinalemezes ír együttes, ugyan hazánkban még kevésbé ismert, a világ más tájain már régen felfigyeltek rájuk. Öt gyönyörű nő a kelta zenei világot elegyíti klasszikus muzsikával, illetve modern számok feldolgozásával egyaránt, melynek eredménye valóban katartikus zenei élmény.

A "Celtic Woman" 2005-ben indult. A jelenleg négy (korábban öt) énekesből, és egy nagyszerű hegedűsből álló "Celtic Woman" ugyanolyan könnyedséggel nyúl az ír népdalokhoz, és jól ismert énekekhez, mint az elmúlt évtizedek zseniális szerzeményeihez, mint például Enya, vagy Sting dalaihoz. A jelenlegi felállásban Chloë, Lynn, Lisa, és Alex meseszép énekhangját Máiréad üde hegedűjátéka teszi teljessé. Előadásaikat lélegzet elállító díszletek, elegancia, mesébe illő megvilágítás és fényjáték jellemzi, dalaikat pedig nagyzenekari kísérettel keltik életre.

Az alábbiakban három csodálatos számukat osztom meg veletek. Remélem, nektek is tetszeni fog!

 



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én csak ma találtam rájuk, egyszerűen lenyűgözőek!

Névtelen írta...

Én is hallgatom egy ideje őket. Tényleg jók! :)